- deeuromateria
- Postat in Fără categorie
- Cu0COMENTARII
- PERMALINK
- STANDARD POST TYPE
Daca esti un antrepenor rezidential, probabil ca petreci perioade considerabile din timp gandindu-te la diferite modalitati de crestere a veniturilor companiei. Pe langa imbunatatirea eficientei, veniturile mai mari sunt adesea realizate numai prin vanzari mai mari si munca suplimentara se poate dovedi dificila pe o piata locala deja competitiva.
Cu alte cuvinte, unde ar trebui sa se orienteze un antrepenor catre noi oportunitati? In loc sa incerci sa “elimini” concurenta pe piata rezidentiala, poate ca este timpul sa te gandesti la o anumita extindere si sa analizezi oportunitatile oferite de constructiile comerciale.
Noi orizonturi?
Pentru unii antrepenori, aceasta investitie in constructiile comerciale poate parea putin riscanta. Dintr-o data apar in aceasta ecuatie a afacerii arhitecti, ingineri, daune de lichidare, legaturi pe care trebuie sa le realizezi cu anumiti clienti bogati. In plus, apar tot timpul noi reglementari, protocoale stricte si o noua competitie. Astfel, multi antrepenori sustin ca nu ar sti de unde sa inceapa, daca s-ar lansa si in aceasta industrie a constructiilor comerciale.
Se poate spune ca aceasta trecere de la constructiile rezidentiale la cele comerciale poate fi pentru multi antrepenori incitanta si pe alocuri chiar “terifianta”, dar si plina de satisfactii. Exista in aceasta ecuatie destule necunoscute si, desigur, salturi de credinta. Dar majoritatea antrepenorilor au descoperit de-a lungul timpului ca fara acest salt si asumarea anumitor riscuri, exista putine sanse de reusita in acest domeniu.
Insa aceasta notiune de risc nu inseamna neaparat un “risc orb”. Oricine poate risca intr-un mod intelept, prin cunoasterea acestei industrii. Cu informatii suficiente, poti transforma, ca antreprenor, orice decizie riscanta intr-o alegere in cunostinta de cauza.
Gasirea lucrarilor de constructii comerciale
In calitate de antrepenor rezidential, o noua lucrare va sosi, probabil, prin intermediul publicitatii locale, a site-ului pe care il ai, a referintelor personale precum si a contractelor din industrie ( brokeri imobiliari si furnizori de materiale).
Acestea sunt in continuare strategii minunate pentru obtinerea de contracte in cadrul constructiilor comerciale, dar exista si alte cai de oportunitate pentru tine. Una dintre acestea este cunoscuta in mod colectiv ca “serviciu de raportare”.
Este posibil sa fii deja familiarizat cu aceste rapoarte. In timp ce serviciile variaza, cele mai multe dintre platformele care viziteaza aceste rapoarte publica in general informatii despre proiectele competitive de constructii comerciale in zona ta, despre proiectele aflate in perioada de planificare sau negociere, precum si despre acelea care au fost recent acordate.
Aceste servicii sunt destinate administratorilor de constructii, antrepenorilor generali, subcontractantilor, furnizorilor, precum si altor persoane interesate in constructiile comerciale.
Cele mai multe dintre aceste rapoarte includ detalii pertinente cu privire la proiect, cum ar fi o descriere a lucrarii in sine, informatii despre architect si inginer, precum si despre companiile de licitare care detin in prezent planuri. De asemenea, se vor oferi informatii despre cum sa iti achizitionezi documentele licitarii ( multe site-uri ofera chiar si versiuni electrice descarcabile).
In functie de domeniul tau de expertiza, poti gasi informatii despre diverse oportunitati de constructii comerciale.